Veel gestelde vragen abonnementen

Abonnement bestellen

  • Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?

    Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je, na de orderbevestiging, een tweede e-mail met daarin de verwachte leverdatum van het door jouw gekozen tijdschrift.

  • Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?

    Wanneer je je abonnement online bestelt, start deze automatisch vanaf het eerstvolgende nummer. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice. Onderaan deze FAQ vind je per merk de telefoonnummers van de klantenservice.

  • Kan ik een abonnement ook cadeau geven?

    Ja, dat kan. Vul in het bestelformulier je eigen gegevens in en vink onder de adresgegevens ‘zelfde bezorgadres’ uit. Vul hier vervolgens de gegevens in van de ontvanger.

  • Hoe vindt de betaling plaats?

    Betaling van een doorlopend abonnement vindt eenvoudig plaats via een automatische incasso. Door je IBAN in te vullen in het bestelproces, en de eerste betaling af te ronden, geef je toestemming het automatisch afschrijven van je abonnementsgeld. Wel zo makkelijk.

Digitaal lezen

Bezorging

  • Stopt mijn abonnement automatisch?

    Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement opzeggen. Hierbij geldt: bij maandbladen hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Bij tijdschriften met een lagere frequentie (bv. 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden. Kijk in de bevestiging die je per e-mail ontvangt of jouw abonnement automatisch stopt of niet.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Wil je je abonnement opzeggen? Geef dit aan ons door, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen. Vermeld hierbij je naam, adres en woonplaats. Onderaan deze FAQ vind je per merk de telefoonnummers en e-mailadressen van de klantenservice.

  • Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat moet ik doen?

    Je kunt binnen 14 dagen na aanvraag van je abonnement, kosteloos afzien van je aankoop. Neem daarvoor telefonisch contact met ons op, wij helpen je dan om je abonnement stop te zetten. Bladen die je eventueel al ontvangen hebt, moet je wel betalen. Onderaan deze FAQ vind je per merk de telefoonnummers van de klantenservice.

  • Wat is de opzegtermijn?

    Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Hierbij geldt: bij maandbladen hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Bij tijdschriften met een lagere frequentie (bv. 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden.

Abonnement opzeggen

  • Stopt mijn abonnement automatisch?

    Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement opzeggen. Hierbij geldt: bij maandbladen hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Bij tijdschriften met een lagere frequentie (bv. 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden. Kijk in de bevestiging die je per e-mail ontvangt of jouw abonnement automatisch stopt of niet.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Wil je je abonnement opzeggen? Geef dit aan ons door, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen. Vermeld hierbij je naam, adres en woonplaats. Onderaan deze FAQ vind je per merk de telefoonnummers en e-mailadressen van de klantenservice.

  • Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat moet ik doen?

    Je kunt binnen 14 dagen na aanvraag van je abonnement, kosteloos afzien van je aankoop. Neem daarvoor telefonisch contact met ons op, wij helpen je dan om je abonnement stop te zetten. Bladen die je eventueel al ontvangen hebt, moet je wel betalen. Onderaan deze FAQ vind je per merk de telefoonnummers van de klantenservice.

  • Wat is de opzegtermijn?

    Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Hierbij geldt: bij maandbladen hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Bij tijdschriften met een lagere frequentie (bv. 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden.

Contactgegeven Klantenservice

Abonnement opzeggen? Dat vinden wij uiteraard erg jammer, maar willen je hier natuurlijk graag bij helpen. Zie de contactgegevens voor het telefoonnummer per merk.


Contactgegevens Klantenservice per merk

Bicycling
Klantenservice@bicycling.nl
(+31) 88 024 54 01

Cosmopolitan
Klantenservice@cosmopolitan.nl
(+31) 88 024 54 02

ELLE
Klantenservice@elle.nl
(+31) 88 024 54 03

Esquire
Klantenservice@hearst.nl
(+31) 88 024 54 04

FiscAlert
Klantenservice@fiscalert.nl
(+31) 88 024 54 05

Glamour
Klantenservice@hearst.nl
(+31) 88 024 54 54

Harper’s Bazaar
Klantenservice@harpersbazaar.nl
(+31) 88 024 54 09

JAN
Klantenservice@jan-magazine.nl
(+31) 88 024 54 74

Men’s Health
Klantenservice@menshealth.nl
(+31) 88 024 54 07

National Geographic
Klantenservice@natgeo.nl
(+31) 88 024 54 14

Quest
Klantenservice@quest.nl
(+31) 88 024 54 44

Quote
Klantenservice@quotenet.nl
(+31) 88 024 54 06

Runner’s World
Klantenservice@runnersweb.nl
(+31) 88 024 54 10

Vogue
Klantenservice@hearst.nl
(+31) 88 024 54 84

Women’s Health
Klantenservice@womenshealthmag.nl
(+31) 88 024 54 98