1040 mensen gingen je voor

Bicycling Gran Fondo Trainingsschema 8 weken

4,5 12 reviews

Wil jij meedoen aan een granfondo, cyclo, grote toertocht, of goede doelenrit en komt dat doel snel dichterbij? Volg dan nu ons 8-weeks trainingsschema, waarmee je jezelf binnen twee maanden optimaal klaarstoomt voor die ene grote dag! Samen met ex-prof Michel Kreder begeleiden we je naar een topprestatie. Je volgt vier fietstrainingen, één krachttraining en één core stability training per week en zal sterker zijn dan ooit!

Heb je nog meer tijd voor je doel begint? Dan adviseren we je om het ‘normale’ Granfondo Trainingsschema te volgen, wat 12 trainingsweken bevat.

  • Praktische informatie

    Wil jij optimaal trainen voor je grote doel? Volg dan ons 8-weeks Granfondo Trainingsschema en samen met ex-prof en fietstrainer Michel Kreder begeleiden wij jou naar je beste prestatie ooit! Voor eenmalig €19,99 ontvang je de cursus direct in je mail.

  • Wat ga je leren?

    Dit Granfondo Trainingsschema 8 weken is een online cursus waarbij je vier fietstrainingen, één krachttraining en één core stability training per week doet. Een trainingsweek beslaat tussen de 8 en 12,5 uur, genoeg om perfect voorbereid aan de start van jouw grote doel te staan!

    De fietstrainingen kan je automatisch laten uploaden naar je GPS fietscomputer, of je volgt ze gewoon vanuit een PDF met alle trainingen uitgeschreven. De krachttraining en core stability training volg je via een online video, je hoeft alleen maar mee te doen!

    Naast de trainingen staat elke week in het teken van een specifiek thema. Iedere week krijg je een aantal interessante artikelen over dit thema gepresenteerd, om je optimaal klaar te stomen voor die ene grote dag!

  • Voor wie is de training?

    Het Granfondo Trainingsschema 8 weken is gemaakt voor iedere fietser die serieus wil trainen voor dat ene grote doel dat stiekem al best dichtbij komt, of het nu een granfondo, cyclo, toertocht of goede doelenrit is. Heb je nog meer tijd voor je doel begint? Dan adviseren we je om het ‘normale’ Granfondo Trainingsschema te volgen, wat 12 trainingsweken bevat.

  • Over de makers

    Het Granfondo Trainingsschema 8 weken is samengesteld door de redactie van Bicycling, in samenwerking met ex-prof en fietstrainer Michel Kreder. Na een profcarrière op het hoogste niveau van 10 jaar, is Michel nu fietstrainer en heeft hij het Granfondo Trainingsschema samengesteld.

  • FAQ

    Wanneer start de training?

    Direct na de aanschaf ontvang je een welkomstmail en kun je meteen starten met trainen. Iedere paar weken ontvang je een nieuwe mail van ons om je te blijven motiveren. Je volgt de cursus op je eigen tempo, in het platform kun je alvast kijken naar de andere weken. Loop je iets achter? Geen probleem je blijft altijd toegang houden tot het platform, dus start wanneer het jou uitkomt.

    Op welke dagen is de training?

    Dit bepaal je helemaal zelf! Je volgt de training in je eigen tempo en tijd.

    Hoe werkt de online training?

    De online training werkt makkelijk. Na de aanschaf krijg je een welkomstmail en toegang tot het trainingsplatform.

    Wat gebeurt er met mijn contactgegevens?

    Je gegevens worden netjes en volgens de wetgeving van de AVG bij ons bewaard en opgeslagen. Zij zullen uiteraard niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt of verstrekt aan derden.

    Mocht je vragen hebben over de training, schroom niet en mail ons.

Meer aanbiedingen

Gran Fondo Trainingsschema

Gran Fondo 12 weken

Slechts €29,99

Krachttraining voor wielrenners met Laurens ten Dam

slechts €29,99

Met abonnement

3x Bicycling + Online cursus Gran Fondo (8 weken)

Slechts €29,99

Reviews

4,5

Gemiddelde van 12 reviews

6
4
2
0
0
prima trainingsprogramma
Ton |
Fijne cursus
Ilja |
Het is goed te doen, niet al te zwaar aar voel het wel.
Kan elk moment dat het me uitkomt doen.
Kan herhalen als ik een paar keer niet kan.
Ben door ziekte niet verder gekomen dan week drie en daarom weer opnieuw begonnen. Fijn dat dat kan dat het niet veroopt.

Tip, bij wisselen van been, of stoppen is het fijn als er signaal wordt gegeven. Als ik op de mat lig moet ik nu steeds half omhoog om te kijken hoe ver de oefening is. Ik tel wel mee uiteraard, maar dat loopt toch niet synchroon.
Bekijk meer reviews (10)